Plánování, evidence, hodnocení a výstupy v Montessori ZŠ
Termín | 5. - 6. 10. 2024, SO 9:00–19:00, NE 8:00 - 16:00 |
Místo konaní | Montessori ČR, z.s., Rakovského 3136/1, 143 00 Praha 4 – Modřany |
„Nevím proč, ale mám pocit, že v průběhu školního roku pořád nestíhám, nevím, co dřív, a často se cítím zahlcená. Někdy se mi zdá, že toho učiva a oblastí je příliš mnoho, cítím se extrémně zahlcená a ráda bych věděla, jak to všechno co nejjednodušeji a efektivně uspořádat jak pro sebe, tak pro žáky.“
„Nad evidencí práce dětí nechci trávit extrémní množství času, zároveň vím, že bez minimálních poznámek se určitě neobejdu, protože nechci nosit pořád všechno v hlavě :-). Zajímá mě, jaké jsou možnosti vedení evidence a přehledů učiva tak, abych to sobě i žákům dokázala usnadnit.“
„Potřebuju získat ve své práci opět určitý nadhled, který by mi přinesl tolik potřebný vnitřní klid. Ocením, když si budu moci zmapovat nástroje a možnosti toho, jak si vést evidence, tak, abychom podchytila jednotlivé kompetence, výstupy a podklady pro hodnocení žáků s co největší efektivitou a lehkostí v souladu s mým nastavením a potřebami.“
Pokud jste se poznala v některém z výše uvedených výroků a působíte jako průvodce nebo asistent montessori ZŠ, pak je tento dvoudenní seminář určen právě pro Vás.
V průběhu dvou dní se v něm společně (jak v rámci skupinové, tak individuální práce) podíváme na to, jak se co nejoptimálněji a co největší lehkosti propracovat sám v sobě „od chaosu k řádu“ a připravit si takové vhodné prostředí, které vám usnadní jak průběžnou práci, tak pololetní či výstupní hodnocení žáků. Kromě teorie a ukázek z praxe bude samozřejmě prostor i pro vaše dotazy. A kdy jindy s tímto tématem začít, než právě na začátku školního roku?
V rámci semináře spolu probereme jako například:
- - optimální rozplánování školního roku po jednotlivých obdobích, včetně plánovaní tematických prezentací v jednotlivých trojročích
- - ukázky možností, jak si evidovat a vést výstupy v jednotlivých učebních oblastech v souladu s vlastním nastavením a individuálními potřebami
- - jak rozumět kompetencím a výstupům učiva a efektivně sbírat podklady pro hodnocení
V rámci semináře budou u jednotlivých okruhů zohledněny potřeby průvodců a odlišnosti u jednotlivých typů trojročí. Před zahájením semináře bude také všem přihlášeným účastníkům poslán krátký informační dotazník, aby mohl být obsah semináře připraven co nejvíce na míru.
Bonus: Každý z účastníků získá také jako dárek možnost využít 30-ti minutovou on-line konzultaci zcela ZDARMA, ve které si budete moci vyjasnit nebo se doptat na to, co vás v souvislosti s daným tématem, tj.plánováním, evidencí či výstupy, bude zajímat a potřebovali byste si ještě ujasnit.
Ráda bych, aby Vám výuka i práce s dětmi ve škole dělala každý den co největší radost a cítili jste se při ní co nejvíc v klidu a spokojeně :-)
Těším se na shledání i naši společnou práci :-)
Katka
Lektorka
-
Mgr. Kateřina Tomešová
Lektorka
Kudy k nám?
Důležitá upozornění, platební a storno podmínky
Semináře, kurzy a další vzdělávací akce jsou bez přítomnosti dětí (není-li uvedeno jinak). Děkujeme za pochopení.
V rámci akce budou pořizovány audiovizuální záznamy, které mohou být zveřejněny pro propagaci Montessori ČR.
Přihlášenému zájemci, který provede objednávku v systému e-shopu, je garantována rezervace místa v příslušném kurzu až po 100% uhrazení tzv. rezervačního poplatku na účet Montessori ČR, v případě semináře pak jednorázového uhrazení celé částky.
Do doby uhrazení příslušného poplatku v plné výši je zájem účastníka brán pouze jako předběžný, nezávazný, v mezidobí tak může být příslušné místo nabídnuto jinému zájemci či náhradníkovi, který o stejnou akci projeví zájem.
Počet míst v každém semináři / kurzu je limitován.
Nástup účastníka do rozběhnutého kurzu či změna účastníka v průběhu není možná z důvodu logických návazností jednotlivých témat a celkového konceptu kurzu. Přestup mezi kurzy je výjimečně možný po individuálním posouzení garantem kurzu.
V souladu s obchodními podmínkami Montessori ČR, v případě ukončení kurzu v jeho průběhu nevzniká nárok na vrácení peněz. Výjimku tvoří závažné zdravotní důvody.
S ohledem na současnu společenskou situaci, koordinaci a organizaci dalších kurzů, časových možností lektorů a v návaznosti na aktuální vyhlášené a platné podmínky, omezení a jiné vládní nařízení (které není možné aktuálně předvídat), si tímto vyhrazujeme právo na možné změny termínů uvedeného harmonogramu (dle aktuální situace v příslušném období). Vyhrazujeme si právo na možné změny místa konání. Děkujeme předem za vaše pochopení v této věci.
Storno podmínky
Písemná omluva účastníka na e-mailovou adresu info@montessoricr.cz
min. 1 měsíc předem | vratka 100% uhrazené částky / max. 90% kurzovného |
1 měsíc až 14 dní předem | vratka 50% uhrazené částky |
14 dní a méně | 0% uhrazené částky |
Zrušení semináře ze strany pořadatele | vratka 100 % uhrazené částky |