
Vstupte do ticha
Termín | 2. - 3. 12. 2023, SO 10:00-18:00, NE 9:00-15:00 |
Místo konaní | Montessori ČR, z.s., Rakovského 3136/1, 143 00 Praha 4 – Modřany |
Oblíbený prožitkový seminář o tichu. Dvoudenní zastavení. Dopřejte si ho! Ticho ve třídách totiž začíná v nás.
Dva dny jen o tichu
Co se může stát v našich třídách, když ztišíme sami sebe? Co vše nám může tiché dvoudenní zastavení přinést? Na tyto otázky dostanete prožitkové odpovědi. A mnohem víc. Společně zjistíme, jak jednoduché může být začít.
Ticho ve třídách a v sobě je v našich rukách.
Pro koho seminář je?
Pro laickou pedagogickou veřejnost i pro absolventy (opakování)- seminář je koncipován k užití nejen pro děti předškolního věku.
Lektorka
Vlasta je členka vedení společnosti Montessori ČR. Podílí se na tvorbě strategie a fungování společnosti. Je uznávanou Montessori pedagožkou a konzultantkou. Připomínkuje úroveň vzdělávacích aktivit, podílí se na metodice a přípravě obsahu kurzů a vede jejich závěrečné zkoušky. Je ředitelkou mateřské školy Montessori v Jablonci nad Nisou, která úspěšně funguje víc než 20 let.
-
Vlasta Hillebrandová
Členka vedení, lektorka
Kudy k nám?
Důležitá upozornění, platební a storno podmínky
Semináře, kurzy a další vzdělávací akce jsou bez přítomnosti dětí (není-li uvedeno jinak). Děkujeme za pochopení.
V rámci akce budou pořizovány audiovizuální záznamy, které mohou být zveřejněny pro propagaci Montessori ČR.
Přihlášenému zájemci, který provede objednávku v systému e-shopu, je garantována rezervace místa v příslušném kurzu až po 100% uhrazení tzv. rezervačního poplatku na účet Montessori ČR, v případě semináře pak jednorázového uhrazení celé částky.
Do doby uhrazení příslušného poplatku v plné výši je zájem účastníka brán pouze jako předběžný, nezávazný, v mezidobí tak může být příslušné místo nabídnuto jinému zájemci či náhradníkovi, který o stejnou akci projeví zájem.
Počet míst v každém semináři / kurzu je limitován.
Nástup účastníka do rozběhnutého kurzu či změna účastníka v průběhu není možná z důvodu logických návazností jednotlivých témat a celkového konceptu kurzu. Přestup mezi kurzy je výjimečně možný po individuálním posouzení garantem kurzu.
S ohledem na současnu společenskou situaci, koordinaci a organizaci dalších kurzů, časových možností lektorů a v návaznosti na aktuální vyhlášené a platné podmínky, omezení a jiné vládní nařízení (které není možné aktuálně předvídat), si tímto vyhrazujeme právo na možné změny termínů uvedeného harmonogramu (dle aktuální situace v příslušném období). Vyhrazujeme si právo na možné změny místa konání. Děkujeme předem za vaše pochopení v této věci.
Storno podmínky
Písemná omluva účastníka na e-mailovou adresu info@montessoricr.cz
min. 1 měsíc předem | vratka 100% uhrazené částky / max. 90% kurzovného |
1 měsíc až 14 dní předem | vratka 50% uhrazené částky |
14 dní a méně | 0% uhrazené částky |
Zrušení semináře ze strany pořadatele | vratka 100 % uhrazené částky |